Qaseh Gold

Monday, August 25, 2014

PENJAGAAN KESIHATAN KANAK-KANAK [Qaseh Gold Junior]



MEMASTIKAN anak anda sentiasa sihat adalah tugas yang besar dan boleh menjadi mimpi yang paling ngeri untuk para ibu bapa!

Dua tahun pertama kanak-kanak adalah yang paling penting kerana pada ketika inilah pembentukan otak berlaku. Jika seseorang wanita tidak mendapat cukup khasiat semasa hamil, atau jika anaknya tidak mendapat khasiat secukupnya pada ketika ini, pertumbuhan fizikal dan mental kanak-kanak mungkin menjadi perlahan. Ini tidak boleh digantikan apabila kanak-kanak lebih tua - ia akan menjejaskan kanak- kanak seumur hidupnya.

Kanak-kanak Asia bercerai susu awal jadi ibu bapa mestilah menjadikannya satu tabiat agar memberi mereka sekurang-kurangnya 2-3 gelas susu setiap hari, sehingga mereka remaja. Kalsium adalah penting untuk tulang yang sihat.

Disebabkan iklan, kanak-kanak sangat dipengaruhi oleh makanan ringan yang tidak menyihatkan. Dalam jangka masa panjang, ini mungkin membawa kepada kekurangan zat atau obesiti.

Memakan makanan ringan antara waktu sajian adalah sangat dilarang. Oleh kerana sukar untuk mengawal hal ini sepenuhnya, adalah perlu untuk memberi suplemen multivitamin kepada mereka bagi mengurangkan kesan negatif.

Qaseh Gold Junior sebagai contoh, adalah suplemen dengan formulasi makanan Sunnah yang Halal lagi Baik yang amat sesuai untuk diamalkan oleh anak2. Ia bercirikan anti oksidan dan anti bakteria yang berkesan membantu peningkatan system imun, membantu tumbesaran, meningkatkan kecergasan dan kecerdasan anak-anak.

Cubalah Qaseh Gold Junior untuk anak-anak anda hari ini. Hubungi HOTLINE kami 017 566 4146 untuk info lanjut & pesanan.

No comments:

Post a Comment